Kinguin esport vállalkozás segít cd kulcs hírnevét

Minden nagyvállalat szenvedélyesen gyűlöli a versenytársait. A Valve Software is, de nem csak ők. A nagyvállalatok nem bírják elviselni, hogy a világ minden tájáról érkező kisvállalkozásoknak mindig sikerül sokkal olcsóbban eladniuk a játékkulcsokat, mint nekik, és nem igazán tudnak mit tenni ellene. A Steamnek eleve olcsóbbnak kellett volna lennie, mint a kiskereskedelmi játékoknak, de most ez pont fordítva van. A kelet-európai vállalkozások tényleg mindent megtesznek azért, hogy legitimálják az imázsukat az interneten - a neten rengeteg nagyon rossz komment található, amelyek szerint az olyan cégek, mint a G2A, kétes, illegális stb. cégek, ami egyszerűen nem igaz. Itt jön a képbe az esport. Az esport minden egyes nagy versennyel egyre nagyobb lesz, nem számít, hogy Counter-Strike, League of Legends, DOTA 2 vagy bármilyen más verseny, mindig rajongók millióit hozza egy helyre, és ez valószínűleg a legjobb módja a reklámozásnak.

Tudtad, hogy Dél-Koreában az esport a nemzeti sport része? Tudj meg többet az esportról, ha ide kattintasz.

A G2A és az esport

A G2A szponzorálta a lengyelországi Katowicében megrendezett Intel Extreme Masters 2016-ot. Az esemény során számos játékost is szponzoráltak. A G2A az Intel Extreme Masters teljes 10. szezonja alatt jelen volt. Az ehhez hasonló események lehetőséget adnak nekik arra, hogy pozitívan befolyásolják és ösztönözzék a CDKey-értékesítést világszerte. Ez is mutatja, hogy komolyan gondolják, amit csinálnak.

Esport

Az Esport mindig is hatalmas üzlet volt a G2A számára. Dollármilliókat fektettek be az esportok fejlődésébe. G2A In-Game Skins a Counter-Strike-hoz: Global Offensive valóban mindenkit felbosszantanak a Steamen. Ez az ideális megoldás az európai cégek számára. A játékosok is imádják a skineket!

Néhány cég azonban szenvedélyesen gyűlöli a G2A-t és más CDKey áruházakat, és valamiért úgy döntenek, hogy eltakarják a logóikat az események alatt, íme egy példa:

Esport
paiN Gaming's tweaked jersey

A G2A által szponzorált csapatok, többek között: Cloud 9, CLG, H2K és paiN Gaming eltávolították a G2A logóját a 2015-ös világbajnokságon a ruházatukról és az árucikkeikről. A G2A bajba került a League of Legends fejlesztőjével, a Riot Games -szel, mert az oldalán egy olyan harmadik fél szolgáltatásait népszerűsítő listát tett közzé, amely játékfiókokat árul és elo boosting szolgáltatást kínál, ami mindkettő sérti a Riot szolgáltatási feltételeit és szabályait.

A G2A azt válaszolta, hogy 2014 óta több mint 6 000 000 dollárt fektettek be az esport-szponzorációba, és továbbra is elkötelezettek a partnerekkel való együttműködés mellett, hogy erősítsék az esport-ipart. Azt is elmondták, hogy ez a döntés hatással lesz értékes esport partnereikre, játékosaikra és rajongóikra.

Mi a helyzet a Kinguinnal?

A Kinguin még saját esport csapata is volt Team Kinguin néven, a szervezetet közvetlenül ők szponzorálták. Ez tulajdonképpen elég zseniális volt, ha egyes cégek nem akarják a logójukat a játékosokra helyezni, akkor csak alapítsanak saját játékosokból álló csapatot! Jelenleg G2 Kinguin néven versenyeznek korábban G2 Esports néven ismert spanyol szervezet, amelyet szintén közvetlenül a Kinguin.net szponzorál.

Esport

Ez tényleg csak néhány példa a sok közül, hogy ezek a cégek hogyan harcolnak a Steam és más hatalmas vállalatok ellen. Ti mit gondoltok?